Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Khamis, 29 Julai 2010

..::GREAT MOMENT WITH PARENT::.. contest by Sachi-Asukai

saya JOIN centest lagi!!!!


dan inilah contestnya.....
SANGAT BERMAKNA...
SAAT SAAT INDAH BERSAMA IBUBAPA....
kalau nak join... pergi la pada page SACHI-ASUKAI

i call MAMA because I LOVE U... that the POWER of LIFE

dan INILAH gambar untuk pertandingan itu~~~~~~

KENAPA SAYA SUKA GAMBAR INI
gambar ini di ambil di dalam kereta ketika kami pulang balik daripada kampung (PULAU PINANG) dan ketika itu adalah BALIK bercuti untuk HARI RAYA....... kenangan di dalam perjalanan yang panjang... HEHEHE...... bukan senang nak bergambar..hehehe...

KENAPA SAYA SAYANG MAMA SAYA
kerana dialah ibu yang melahirkan saya dan tidak pernah merintih untuk membesarkan saya... dan sentiasa SABAR dengan kerenah ANAK-ANAKNYA....

TAG KEPADA 2-5 RAKAN
saya tag kepada dua org rakan saya yang aktif berblog ini.....

SEKIAN...TERIMA KASIH..
SEMOGA SAYA BERJAYA YA>>>> 

2 ulasan:

Sachi Asukai berkata...

salam asri..thanks for ur cooperation in joining my contest!ur words nmpak ikhlas sgt to ur mom.gud guy.btw, gud luck!^^

Asri Makhtar berkata...

thank u sachi asukai~~~ like ur name!!! hehehehee

Related Posts with Thumbnails