Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Jumaat, 29 Mei 2009

HARI YANG PALING BERMAKNA DI DALAM HIDUPKU..


Tanggal 29 Mei 2009, jam 7.47am akan menjadi satu tarikh penting buat diriku... aku menerima perkabaran yang membuatkan aku tersenyum pada hari ini... hari yang banyak mengajar aku erti kesabaran dan hari yang banyak membuatkan aku lebih memahami kehidupan yang sebenar... Ya..aku percaya...semakin lama kita tunggu, kita makin mengharginya....kerana sukar untuk mendapatkannya...aku bersyukur, berterima kasih pada Allah yang mana akhirnya Allah membuka pintu hatinya... Alhamdulillah...perkataan pertama yang keluar dari bibirku...lama aku nantikan...lama aku tunggu..akhirnya dia menerima ...seadanya aku... insyallah...akan ku jaganya sebaik mungkin, akan ku hargainya seindah mungkin, dan akan ku didiknya seboleh mungkin... apa yang pasti...kasih dan sayangku hanya untuknya...selamanya...insyallah....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails