Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Isnin, 20 Julai 2009

minggu yang memenatkan... aku kenali SA di minggu orientasi junior...

Salam....huh!!! agaknya inilah masa yang boleh aku katakan untuk diri ini merasa sedikit kurangnya bebanan diri dalam melayari hidup ini... Penat, letih, semput, sempit, lemau...semua ada...bermula dari minggu orientasi untuk junior baru hari itu....diri ini diselubungi kepenatan yang sangat melampau....rasa terlalu pantas buat kali ini kehidupanku ... hmm....

Permulaan diri ini pada minggu orientasi junior intake julai 2009...hmm...tampak macam biasa...berjalan seperti biasa....tp aku agak penat kali ini kerana terpaksa bertugas ke KLIA untuk menjemput adik-adik juniorku dari sabah dan sarawak....Nasibla kali ini tidak perlu untuk aku menunggu terlalu lama seperti intake januari 2008 lalu..huhuh....tuhan sahaja tahu kisah itu....selain aku, ehsan, dan am...heheh...rindu saat melepak di klia selama hampir 5 jam!!! hahahah..... minggu orientasi berjalan selama hampir 5 hari ini sangat memenatkan...bayangkan setiap pagi harus untuk aku bangun pagi....aktiviti senaman aerobik...aduh!!! perkara paling aku tidak suka adalah untuk bangun pagi....tapi ku cekalkal diri untuk lunaskan tangunggjawab...hmmm.... sebenarnya banyak perkara menarik sepanjang orientasi...namum...agak malas bagiku untuk mencoretnya di sini...namun perkara paling aku ingat adalah ketika aku mula mengenali seorang insan bernama SA.....yup SA....hehhehe..... comel... !!!

habis sahaja minggu orientasi...kelas terus bermula...aduh!!!memang penat.....sudahlah semester 5 ni aku terpaksa menempuhi dugaan untuk belajar mengenai kanak-kanak... aghh!!! sukakah aku pada kanak2? hahaha...juz think it.....sometimes...or maybe....hehehhe.....bertambah bosan apabila dia lagi....kawan2 ku pasti paham...heheh....apa2 sahaja lah.. malas untuk mencoretkan pelbagai kisah mengenai kelas ku...takut2 nanti menjadi kontroversi lagi...udah2 la kontroversi dak kelas aku.....ayooo.....hehehhe.....

asignment? bertingkat2....macam biasa lah.....sem ni belajar pasal peadeatrik...kanak-kanak..lagi lah...haiyooo....dh la kena sediakan libriary of toys...huhuh...bohsan la memikirkan situasi untuk buat permainan bagi kanak2...tp alhamdulilah semuanya setle dengan bantuan rakan sekumpulan ku....liza n rossa....hahah....x tahu la lagi masa present nanti....so juz wait n seee...... aku terlalu penat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails